Intervju med #44 Patrik "Johnny Knoxville" Jonasson

Efter många om och men så händer det ni alla väntat på, Intervjun med superliga ledaren #44 Patrik "PJ" Jonasson. 

Jag träffar vår #44 PJ sent på onsdagskvällen mitt under halvlek till Cl finalen. Vem tror du vinner finalen?
- Jag tror faktiskt att att Man Utd vinner efter som Chelsea har haft sina chanser. Jag känner inte att det riktigt är chelseas kväll ikväll.

Nu till det mer väsentliga hur och livet kring OLK, #44 PJ har öppnat  Starkt och har legat hela 8 poäng före 2:an när det gick som bäst. hur förklarra du din sylvassa start på säsongen?
- Jag har satt ribban högt direkt, jag nöjer mig inte med några vinster då och då jag vill vinna hela tiden. Och det tycker jag att alla ska ha som mål. :)

Dina sista två träningar har varit lite knakiga och inte gett den utdelningen som du velat, #44 Patrik har tyvärr enbart tagit 0 poäng, hur ska du göra nu för att ta tag i formen och börja rycka i tabellen igen?
- Ähh.... Måste framför allt börja att sätta mina chanser, men även få igång mina lag kamrater och då ska poängen så smått börja rulla in igen.

Hur ser du på din uppgift inom laget som personlig tränare (utvecklings ansvarig)?
- Tycker att det är ett jätte spännande arbete. Jag har jobbat mycket med en person (nämner inga namn #12 Adam) och det har till viss del gett resultat men vi har en lång, lång, lång väg kvar att gå!

Din absolut största styrka är din snabbhet och din vinnarskalle vilken du utnyttjar ypperligt, men har du egentligen några svagheter?
- Nej! Man ska aldrig avslöja sin svagheter.

Du är en av tre spelare i laget som investerat i en tröja, dem andra är bröderna #12 Adam och #88 Simon " Frank Banham" Olofsson, Men du är dock den ända som har gått hela vägen med en sponsor. hur känns tröjan och vad säger du om materialet?
- Man känner sig mer profesionell när man spelar med utrustning plus att man känner att man tillhör ett lag.
Kvaliten känner jag inte av så mycket eftersom jag har haft unnderställ på grund av vädret.
"smygreklam" tack til BJ mät & mark service "smygreklam"

Du har nyss varit på stenhårt träningsläger på Ivö,  var det givande?
- Ja

som vanligt här bland våra intervjuver så tippar vi tabellen, så här tippar vår "44 Patrik "PJ" Jonasson:

1.  #12 Adam
----------------------------------------
2. #16 Basse
3. #44 PJ
4. #4 Andy 
5. #21 Mackan
6. #3 Mange
7. #99 Limpi
-----------------------------------------
8. #88 Simpa
-----------------------------------------
9. #8 Jeppe

*Hade tippat Limpi högre men han har för många tvätt tider.

Vi här på redaktionen är glada och stolta för att fått göra en intervju med den stekhete serie ledaren #44 Patrik "PJ" Jonasson och undrar om han har några ord för att avsluta intervjun?

- Du får inte glömma att det inte är tabellen det handlar om i slutändan. Det är mot andra lag som det gäller att vi vinner. Och vill även tacka alla våra supportrar vi har och kommer ha i framtiden. Och hoppas på  en bra resterande säsong med mycket fint spel, hela klubbor och rullor. Peace Out 


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på mig, queeniequeenie här: www.theguide.nu/gutegirlonsdag.htm och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv bara till mig när du har röstat.

2008-05-21 @ 23:51:25
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0