Extra träning pga matchotränad person!!

Hej, jadå hade vi en extra träning den va tvungen, eftersom vi vill ha alla gubbar i form inför den tuffa starten nu i vår. Det va kyligt i luften denna 15:e april dag, men dom flesta dök upp på träningen som flött på även om basse lade av efter problemkänningar i sina nya rullor i andra matchen. Han kom tyvärr in senare och "hjälpte till" i mackan o pjs lag som tilslut vann med 10-9 över mig o limpi. Den första matchen blev det äntligen 1 pinne för mig och min klättring mot toppen börjar där mackan tagit kommmandot.

Ställningen:

Mackan (nr 21) - 6p
--------------------------------------
PJ (nr 44) - 5p
Limpan (nr 99) - 2p
Basse (nr 16) - 2p
Andy (nr 4) - 2p
Adam (nr 12) -  1p
 --------------------------------------
Mange (nr 3) -  0 p(fortfarande inte deltagit)

Supportarar idag: Victor som stannade kvar hela träningspasset en trogen supporter som verkar lite spelsugen får se vad som händer där, sen kom även Mange med sin flicka. Ja Mange när ska du sluta mygla från träningarna?? !!

Nästa träning kan bli på torsdag, fredag eller i helgen vi hörs av grabbar tack för mig.

Adam #12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0