Börjar komma in i tempot!!

Hejsan! Dagens matcher 4 st, va under en hög nivå, hoppas det kan bli ännu bättre när det snart måste komma 3 mot 3.


Jajja dagens poäng fördelas följande:

Mange: 2
Pj : 3
Adam :3
Mackan: 1
Basse:1

Ställningen är som följer:

PJ (nr 44) - 14p
--------------------------------
Mackan (nr 21) - 9p
Adam (nr 12) -  6p
Basse (nr 16) - 5p
Limpan (nr 99) - 4p
Mange (nr 3) -  4 p
 --------------------------------------
Andy (nr 4) - 3p

Adam går upp 3 placeringar, basse upp en placering, mange upp en placering och andy ner en placering, även limpan ner en placering. pj leder fortfarande stort, mackan ligger ensam kvar på andra plats.

Dagens supporter va adams mamma som kom idag med 2 hyenor.

Vi har även på gång med matchtröjor och hoodtröjor till vårat lag, pj jobbar på designen och en logga är även framtagen.

Idag kom även en del sargbitar upp på planen så att spelet blir snabbare och bättre, kan även komma fler då egentligen hela planen skule vara sargbelagd.

Mackan har tagit på sig att fyla igen två hål med cement men det blir väl aldrig gjort, jaja god natt sov gott allihopa nästa match blir på lördag om inte det blir ett cup-äventyr för adam och andy, när resterand i laget väljer att göra diverse shit.

peace out and in



Kommentarer
Postat av: Sandra (OLK-supporterklubb)

Himla ledsen att jag missade ännu en match... men Adam berätta ju inte att d var match.. men på lördag e jag där så klart... ska bli spännande att se sarjen som kommit på plats. Tyvärr kan inte min supprterklubbskompis följa med så d blir nog inget tittarrekord denna gången..

Kul att d går så bra för Mange.. ni får akta er grabbar... speciellt du Adam.. kan ju inte låta en amatör gå om dig!!

Hörde föresten att MIF ska ha supporterhockey i Baltiskan imorgon.. ni kan ju köra nått liknande på lördag om d bara blir ni två.. då kan jag hoppa in.. hihi...

2008-04-24 @ 23:20:26
URL: http://www.sandran4.blogg.se
Postat av: Alex (PJs arbetskamrat)

hur fördelar ni poängen? hur fasen kan kan PJ leda?

2008-04-25 @ 17:47:31
Postat av: Adam

Att pj leder vet jag inte, men vi födelar det genom att lotta lagen vinnarna får en poäng. thats it, sugen på att komma ner o träna eller alex?

2008-04-25 @ 22:43:55
Postat av: Alex

ja varför inte, får ge pj mitt nummer så han kan nå mig när ni lirar

2008-05-14 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0